Nachádzate sa tu
05.Úvod do analýzy kľúčových slov
Na to, aby bola Vaša stránka navštevovaná v prvom rade musí obsahovať kľúčové slová, ktoré ľudia hľadajú. Na zistenie kľúčových slov Google ponuka jednoduchý nástroj Google Keyword Planner, ktorý Vám dá odpoveď na otázku, ako sú Vaše kľúčové slová hľadané, resp. Vám ponúkne alternatívne slová alebo frázy, ktoré môžu byť hľadanejšie.
Pred tým, než sa pustíte do analýzy je veľmi dôležité si uvedomiť, že Váš text musí znieť prirodzene a teda treba byť opatrný, aby ste nepodľahli optimizácii na základe čísel na úkor zrozumiteľnosti textu.
Ako už bolo spomenuté, kľúčové slovo sa stáva kľúčovým slovom, keď ho vyznačíte ako bold alebo italics. To však neznamená že ostatné slová, či slovné spojenia nebude brať Google do úvahy. Ten sa primárne zameriava na text, zvýraznením kľúčového slova mu len dávame najavo, ktoré slová sú pre nás dôležité.
Ďalšou dôležitou vecou, ktorou však tiež netreba byť „posadnutý“ je hustota kľúčových slov (Keyword Density), pri ktorej sa odporúča nemať viac ako 7 % kľúčových slov v porovnaní s rozsahom textu. Teda na 100 plnovýznamových slov by nemalo pripadať viac ako 7 Kľúčových slov.