Nachádzate sa tu
06.Analýza kľúčových slov
Analýza Kľúčových slov sa spúšťa prostredníctvom Google Keyword Planner. S Google nástrojom na analýzu kľúčových slov je možné pracovať len ako prihlásený používateľ.
Prihlásiť sa môžete prostredníctvom Vášho gmali účtu. Výsledok analýzy si môžete stiahnuť v rôznych formátoch a následne importovať do excelu pre ich ďalšie spracovanie.
Po prihlásení sa do Google AdWords účtu, ako prvú zvolíme možnosť Google Keyword Planner teda po našom Plánovač kľúčových slov.
Google ponúka analýzu na 4 rôznych úrovniach, pričom my využijeme prvú možnosť, ktorou je vyhľadať nové nápady na kľúčové slová.
Nastavenie parametrov pre vyhľadávanie je do značnej miery intuitívne a stačí nasledovať popisky od Google. Môžete napríklad špecifikovať, o akú krajinu a aký jazyk máte záujema Google vráti výsledky len za danú krajinu resp. jazyk, teda výsledky prichádzajúce zo slovenských serverov.
Po zadaní kľúčových slov a nastavení parametrov kliknutím na Získať návrhy Google zbehne analýzu, ktorej výsledky zobrazuje nasledovný obrázok.
Z výstupu nás bude zaujímať najmä:
Priem.počet vyhľadávaní za mesiac –priemerné mesačné výsledky za kľúčové slovo vzhľadom zvolený jazyk a krajinu. Príklad: v priemere 480 ľudí zo Slovenska sa mesačne sa zaujíma o výraz „seo optimalizacia“.