Nachádzate sa tu
03. Ako písať kvalitný obsah
Ako písať kvalitný obsah? Je ťažké nájsť jednoznačnú odpoveď na túto otázku, nakoľko obsah vždy píšete pre užívateľov, a každý z nich má svoje kritériá a preferencie. V nasledovných riadkoch sa pokúsime priblížiť aspoň niekoľko rád, ktoré pri písaní treba zobrať do úvahy, a s ktorými sa stotožňujú aj internetové prehliadače.
- Článok píšte pre ľudí a nie pre internetový prehliadač
Optimalizácia pre prehliadače je dôležtá, avšak nenechajte sa posadnúť pravidlami optimizácie a vždy sa uistite, že to čo píšete znie prirodzene a dáva čitateľom zmysel.
- Poznajte Svoje Publikum
Pred tým, než začnete tvoriť musíte vedieť, akú skupinu poslucháčov chcete osloviť, a tomu prispôsobiť štýl a formu vášho obsahu. Iným štýlom resp. jazykom budete písať pre mladé mamičky a iným pre pubertálnych teenagerov.
- Nepíšte príliš dlhé texty
Toto pravidlo optimalizácie je dôležité tak z pohľadu Google, ako aj Vašich čitateľov. Príliš dlhé články odradia veľa čitateľov len po vizuálnej stránke, nakoľko pôsobia príliš náročne a komplikovane.
- Udržujte prehľadnú štruktúru textu
Rozdeľujte váš text do logických odstavcov a dopĺňajte ho obrázkami.
- Zahrnte od textu kľúčové slová, o ktoré majú ľudia záujem
Analýzu kľúčovýh slov a ich použite nájdete v článkoch Úvod do analýzy kľúčových slov a Analýza kľúčových slov